برنا باطری

شرکت برنا باطری یکی از تولید کنندگان موفق باطری در کشور میباشد.

شرکت تولیدی برنا باتری در سال ۱۳۶۹  تاسیس و به بهره برداری رسید.
این شرکت ضمن مشاركت در تدوين استاندارد ملی باتری استارتر، اولين واحددد دريافت كننده گواهينامه استاندارد ملی ایران در زمینه باتری خودرو بوده و نیز دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2008 و ISO/TS 16949:2009 از شركت IMQ ايتاليا و همچنین گواهينامه‌های متعدد ملی و بين المللی در خصوص كيفيت محصولات تولیدی میباشد.در حال حاضر مجموعه کارخانجات برنا باتری در مساحتی بالغ بر ۳۰٫۰۰۰ متر مربع واقع در شهرک صنعتی مبارکه انواع باتری خودرو با ظرفیت های ۵۰ تا ۲۰۰ آمپرساعت را تولید و به بازار عرضه مینماید.

شرکت برنا باطری تولید کننده برندهای زمان،ولف،برنا،میباشد.

امداد باطری مشهد نماینده محصولات برنا در مشهد است.

امداد باطری ۶۰۰۰ در مشهد،امداد باطری مشهد و برند سراسری آقای باطری از زیر مجموعه های گروه بازرگانی خدماتی پرشین باطری  در جهت امداد به موقع و سریع باطری و نصب باطری در محل بصورت رایگان ایجاد گردیده است.

برند سراسری آقای باطری بزودی در کل کشور فعال شده و شما با ورود به سایت اقای باطری میتوانید به امداد باطری محلی دسترسی داشته باشید.

مشتری مداری در گروه تجاری پرشین باتری یکی از ارکان مخم سازمان میباشد،به کارکنان خمد آموزش داده ایم تا با کمال احترام با مشتری برخورد کرده و تمامی جوانب ادب را رعایت کنند چون مشتری است که باعث بقای سازمان ما بوده .

در گروه تجاری پرشین باتری انعام ممنوع است و در صورت برخورد با کارمند خاطی برخورد میگردد.