خرید و قیمت باتری پراید

باتری پراید بصورت فابریک با ولتاژ ۵۰ آمپر در هنگام تحویل و خرید از کارخانه بر روی آن نصب می باشد. این مقدار ولتاژ نسبت به مقدار برق مصرفی و ورودی آن متناسب می باشد. اگر شما از موارد مصرفی اضافی بر روی خودرو خود استفاده نمی کنید این مقدار از ولتاژ یعنی ۵۰ آمپر برای پراید مناسب می باشد. اگر از سیستم های مصرفی برقی قوی تر استفاده می نمایید مانند چراغ های زنون، سیستم صوتی قوی و … حتما از باتری های آمپر بالا تر مانند ۵۵ و ۶۰ آمپر استفاده نمایید. نصب و راه اندازی خودرو با ولتاژ برق بیشتر از فابریکی کارخانه نه تنها هیچگونه ضرری برای خودرو نخواهد داشت بلکه می توان خروجی و نتیجه بهتری در هنگام استفاده از لوازم مصرفی برقی مانند: سیستم صوتی، چراغ های اصلی، کولرو بخاری دریافت کرد.

تست باتری پراید

اگر شما میخواهید عملیات تست و آزمایش باتری پراید را انجام دهید جهت سلامت و یا خرابی آن میتوانید با بررسی چند نکته ساده از آن مطلع شوید. جالب است بدانید در تمامی مدل ماشین های ایرانی و خارجی بصورت کلی علائم و نشانه های خرابی باتری یکسان می باشد که در زیر به اصلی ترین نشانه های آن اشاره خواهیم کرد:

  • به گوش رسیدن صدای “تق تق” در هنگام استارت زدن
  • استارت نخوردن و روشن نشدن خودرو
  • قطع برق پشت آمپر
  • روشن نشدن چراغ های پشت کیلومتر
  • از کار افتادن دزدگیر و یا ضعیف شدن چراغ های جانبی
  • سنگین استارت خوردن خودرو

در صورتی که با یکی از موارد بالا رو به رو شدید حتما به اولین فروشگاه خدمات باتری و برقی خودرو در شهر خود مراجعه نمایید تا از بروز خسارات بیشتر به دیگر قطعات یدکی خودرو جلوگیری کنید. با فراموشی و عدم توجه جهت رفع این مشکلات ممکن است آسیب ها و خسارات جدی به قطعات اصلی و گران قیمت خودرو مانند کامپیوتر و استارت خودرو وارد شود.

باتری ایرانی یا خارجی؟

از آنجایی که نوسانات و قیمت ارز امروزه بسیار افزایش داشته است، خرید و استفاده از باتری های خارجی با توجه به قیمت بیش از ۲ برابر باتری های ایرانی توجیهی ندارد. همچنین گارانتی این نوع باتری ها در صورت نیاز به خدمات پس از فروش بصورت آسان قابل دسترس نمی باشد و مشاهده شده در بعضی از برند های باتری خارجی پیگیری پس از فروش انجام نمی شود. در نتیجه پیشنهاد می شود از باتری های ایرانی معتبر از کمپانی های با کیفیت و برتر کشور مانند صبا باتری، سپاهان باتری و برنا باتری استفاده نمایید.

خرید باتری پراید از نمایندگی صبا باتری در مشهد

همانطور که گفته شده اگر قصد خرید باتری پراید را دارید پیشنهاد می شود از باتری های ایرانی استفاده نمایید. یکی از برترین برند های تولید و عرضه باتری خودرو در ایران کمپانی صبا باتری می باشد که در کنار کیفیت و قیمت مناسب دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر می باشد. برای خرید باتری باتری پراید از نمایندگی صبا باتری در مشهد می توانید از طریق وب سایت پرشین باتری در مشهد و یا امداد باطری در مشهد اقدام نمایید.

واحد فروش: ۰۵۱۳۶۱۴۶۰۰۰